2014. július 22., kedd

A fejemre nőnek

Éjjel Vaszil bent aludt Lizával együtt. Nem küldtem ki Vaszilt, mert bent akart maradni, Liza meg a szökése miatt van szobafogságban. Vaszil semmi kárt sem csinált még. Erre reggel bepisilt. Eddig észrevettem ha kell neki, mert körözni kezdett, de most nem jelezte. Nem csináltam ügyet belőle, előfordul az ilyen, bár Vaszil az első alkalom óta nem csinálta.

Megjött Lizáért egy család két kisfiúval. Liza úgy örült a gyerekeknek, hogy egyből megszerették. Rájuk ugrált, nyalogatta őket. "Köszönt" is, kérésre pacsira nyújtotta a lábát. Boldogan vitték el.

Este míg málnát szedtem, kiengedtem a kutyákat a telekre. A fiúk jól viselkedtek, mint mindig, és Honey nem jött vissza, mint mindig. Megetettem a fiúkat, és Andrást kiküldtem Honeyért. Addigra bejött a disznó, de lemaradt a vacsiról.

Betadint cseppentettem Lord sebére, mert megint gyulladtnak tűnik. Nagyon aggódom miatta. Lord úgy megijedt hogy a sebéhez nyúlok, hogy összepisilte magát.

Erre Vaszil oldalba pisilte a szekrényt. Ha Lordnak lehet, hát neki is. Egyből kitettem a szűrét, most ki tudott volna menni ha akar.

Szagtalanítom a szobát. Ahol egy kutya pisiszagot érez, az olyan neki, mint nekünk a wc felirat. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése