2014. július 12., szombat

Fagyizás Herenden

Éjjel Vaszil bent aludt. Éjfél felé hallottam hogy köröz. Kiengedtem, gondolom pisilnie kellett. Az éjszaka további részét már kint töltötte.

Ma a törpe egérke, Liza, jól elverte Honeyt. Az orrát meg a lábát rendesen megharapdálta. Szerencséje hogy Honey sosem erőből verekszik. Liza sértetlen.

Délután elmentünk Herendre gyalog a kutyákkal. Laci vitte a kicsiket, én meg a 2 kuvaszt. Nekem volt könnyebb. Laci aggódott hogy Lord nem bír ennyit menni, én meg aggódtam hogy én nem fogom bírni. Bírtuk mindketten.
A kutyaimádó férjem alig bírt a két kis törtető mackóval. Én is tudom hogy nagyon húznak, de azért szerintem nem kell 5 méterenként megállni és leültetni őket. Mi a rohanó Honey-val előre mentünk, majd míg Lord egérlyukat ásott, megelőztek rendesen.
Herenden jégkrémet vettünk. Vaszil köszönte nem kérte, Honey megevett egyet, Lordnak csak az enyém kellett, így a kis édes falánk Liza ette meg Vaszilét meg Lordét is.
Hazafelé épp hogy megúsztuk az esőt, de sietnünk kellett. Lord már kifeküdt, Liza mellém bújva alszik, Vaszil pihenget, csak Honey van még tele energiával.

A kerthelyiség mellett lévő biciklitárolónál kötöttük ki a kutyákat. Kivéve Lordot, mert ő megijed ha kikötjük. Őt fogni kell. Néhányan meg is simogatták őket. 






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése