2014. július 19., szombat

Liza szökik

Tegnap éjjel András bulizott a medencében egy haverjával, és az összes kutyát megfürdették. A nyakörveket persze nem vették le. Honey és Lord új nyakörve fog. Beszínezte a nyakukat.

Ma András a barátjával el akarta vinni a kuvaszokat sétálni. El is indultak. A kicsik ugattak, nyüszítettek a kerítésnél. Éppen felmentem átöltözni, hogy elvigyem őket is sétálni, mikor Lord már jött is vissza egyedül. Ő nem sétál nélkülem. Kihúzta a nyakát a nyakörvből, és hazaszaladt. A kapu előtt ülve várta hogy beengedjük. A fiúk elvitték Vaszilt Lord helyett.

Liza meg olyan rossz néven vette hogy nem vitték, hogy valahogy kijutott, és a buszmegállóból hozták vissza. Laci kereste hogy hol jutott ki. Hívta hogy jöjjön, csukott kapunál. Pár perc múlva már kint volt, de nem láttuk hol jutott ki. Utána mentem, odajött hívásra. Lelapult, azt hitte megverem.

A teraszon műanyag flakonokat töltöttem meg apró szemű kutyatáppal, most azzal játszanak.

Liza megint kiment, Laci hozta vissza. Kedden jönnek érte, addig már igazán nem szeretném elveszíteni. Keddig szobafogságban lesz a kis hölgy.

Amikor az első kutyánkat megkaptuk, pár hét múlva felhívott az állatvédő, hogy nem szökik-e a kutya? Mondtam neki, hogy el sem lehetne zavarni. Hát ez Lizára nem igaz. Igazságtalannak érzi, hogy ő nem sétálhatott.

Kimentem és elvittem a két kicsit sétálni. A kuvaszok nem nyüszítettek. Remélem ez Lizát megvigasztalta. Közben Laci megszüntette a farakásra feljárási lehetőséget, ha esetleg ott ugrott ki Liza.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése