2014. július 1., kedd

Növekszik a feszültség

Reggeli zavartalanul megvolt, Zizike a házában ette megint. A kutyák a délelőttöt a szobámban töltötték.

11 tájban mikor lementem főzni, Zizit behoztam. Hogy ne tudjon elbújni, egy pórázzal a derekamra erősítettem az ő pórázát. Nagyon szépen elvolt körülöttem, a többi kutya se bántotta. Utána felhoztam, de ahogy elengedtem bebújt az ágy alá. Itt volt bent egész nap, szobatiszta. Mikor elmentünk a kutyákkal sétálni, előjött, és már az első kertben várt. Mikor meglátott minket, elbújt. A 3 kutya ügyesen sétált, már Vaszil sem ugat vissza a szomszéd kutyáknak, de a mellettünk elmenő kiskutyát megmorogta.

Itthon is morog folyton mindenkire, már ráhagytam. Honey-val jól összeverekedtek ez miatt. Honey vérzett is. Lord is sokkal többet morog, már nem csak vissza Vaszilnak, hanem Honeyre is.

Honey az előbb ugrott fel az ölembe, mert megijedt Lordtól.

Vaszilt kizártam a lakásból, hogy tanulja meg, ha be akar jönni, ki kell érdemelni. Ezentúl mindig kiteszem a szűrét egy fél órára ha morogni kezd.



 Zizi lassan előbújik. 

Rejtekhely az asztal alatt.


 Vaszil hozzám bújik. 
 Ki szereti a mamit?



Vaszil jó kis kuckót talált. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése