2014. július 6., vasárnap

Szomorú nap

Reggel hívtak hogy megvan Zizike. De sajnos elütötték és meghalt. Nagyon szomorú vagyok én is meg a gazdái is. Azt gondoltam nem vállalok többet vendég kutyát. Túl nagy felelősség és nincs olyan kerítés ahonnan nem tud lelépni az a kutya amelyik akar. Erre hívtak az ajkaiak hogy nem tudnak hova tenni egy kutyát. Elvállaltam, az utcán mégsem maradhat.

Vaszil végre felszabadultan játszani kezdett Honey-val. Nagy öröm ez Honey-nak.





Vaszil és Honey játszanak.


Lord a kispárnám. Jó puha volt!

A nagy meleg miatt András elkapta és lefürdette a kutyákat. Honey egyedül is be szokott menni a medencébe, de András most a többit is bevitte. 





Az első áldozat jól viselte, élvezte a fürdést.





A kis Liza az új kutya. Azonnal beilleszkedett a csapatba, jól érzi magát. Később a frissen áthuzatolt ágyamon szárítkozott meg. :D






Szegény Lord sem úszta meg. 




Végül Honeyt is sikerült elkapni.





Honey imád fürdeni. De csak András nélkül. 


A vizes csapat. Itt még nem tudtam hogy Liza épp az ágyamon szárítkozik. :D




Még haragszom rád!


Na jó, megbocsátok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése