2014. július 3., csütörtök

Zizike válogatós

Reggelire kutyatápot adtam a kutyáknak, egy kis friss joghurttal leöntve. Zizi a joghurtot megette, de a tápot nem volt hajlandó. Kézből próbáltam etetni mint Honeyt mikor nem akart halat enni. Este aztán rendesen bepótolta az evést. Nagyon ízlett neki a sertésmáj rizzsel, meg majonézes virsli. Próbálom hizlalni. Ott evett a terasz közepén, a többiek meg körülötte sétáltak. Nem zavartatta magát a drágám.

Délután el akartam vinni Zizit Veszprémbe sétálni, mert olyan keveset volt velem. Nem volt hajlandó kijönni a házából, még jutalomfalatért sem. Úgy látszik a kutyakozmetikusnál tett látogatás nem tett vonzóvá a számára.

Este viszont már Zizi a többi kutyával szaladgálva fogadott, és a jutalomfalatokért sorba állt. Mikor kiengedtem a kuvaszokat meg Vaszilt a hátsó telekre, ő is ott maradt a kapunál. Őt nem mertem kiengedni, mert nem tudom visszajönne-e?

Honey sem jött vissza, Lordot kellett utána küldenem. Tartozok egy bocsánatkéréssel a szomszédomnak, a telkükön szaladgáló kuvaszok miatt. Sajnos Honeyt megint nem lehet egy darabig kiengedni, pedig olyan boldogan futkosott hátul. Lord és Vaszil egy szóra visszajön.

Vaszil  beállt a követőim táborába, folyton ott van ahol én. Még az ágyam melletti helyet is elbitorolta sok morgással Lordtól. Gyönyörűen hagyja bekrémezni magát és cseppenteni a szemébe. Már az ül parancsot is megtanulta. 1-2 hét és mindent tudni fog, amit Honey. Már ha marad. Mert hogy holnap jön megnézni egy kutyát kereső család. Sajnálni fogom ha elmegy.

De már az ajkaiak hívtak hogy sürgősen hely kell egy kiskutyának. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése