2014. július 11., péntek

Minden játékot kivégeznek

Éjjel Vaszil aludt bent a szobában, hogy lássam hogy bírja a bezártságot. Nagyon jól viselkedett, sokkal jobban mint Liza. Szépen aludt, nem pisilt be, nem ébresztett fel. Nagyon csendes nyugodt kutya. A fürdetést is remekül tűrte. Szerencsére a viszketése is elmúlt, de mától kétféle jutalomfalatot viszek ki, és Vaszil nem kap a csirkés virslikből.  Szerencsére újra vidáman játszik a többiekkel.

Liza egy energiabomba. Nem tudom hogy bírja majd az idős házaspár, akik örökbe akarják fogadni. Tanuláskor folyton ott van a sűrűjében és mindent ő akar, főleg a jutalomfalatot. Ma megvarrtam a macikat, de Liza Honey közreműködésével módszeresen újra széttépi. Engem is folyton letámad. Hol puszilgat, hol az ölembe ül, hol a számítógépemen ugrál. A fotelból is kiszorít a kis csibész.

Honey boldog, mert játszik vele Vaszil meg Liza. Nagyon aranyosak. Honey ma elgondolkodott a fekszik parancson, amin meglepődtem. Ezeket az egyszerű dolgokat kapásból szokta tudni. Most a tenyérmegnyomós trükkel próbálom meg megtanítani neki, hogy nyomja le a kilincset. Magától már megcsinálta, most kérésre akarom hogy csinálja.

Lord kicsit morcos a bibi miatt a fején. Bepantennel lekezeltem, de nem nagyon engedi. Így az orvos is csak altatásban nyúlhatna hozzá, ha még nekem sem akarja megengedni. Ő is sokat jön hozzám simogatásért. Megint szüksége van az átlagosnál több szeretetre.

Lord az óriásbébim. 

Miközben írok két kutya a hátam mögött játszik, Lord simogattatja magát, Vaszil meg az asztal alól néz ki hogy őt is simogassam.



Önfeled játék







Honey

Liza a játékokkal


Vaszil uraság komolyan néz- bárcsak mindegyik olyan jó lenne mint ő

A két nagy plüssmedve




Liza örül minden siminek!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése