2014. július 24., csütörtök

Lord hatalmas macika

Ma lemértük Lordot, 56 kg. Szegény megint összepisilte magát, mikor a mérlegre emeltük. Félős óriás nyuszi. A sebét viszont gond nélkül engedi bekenni, már nem félti.

Szerencsére Vaszil nem követte a példáját és nem pisil a házban. Nagyon aranyos kis hízelgős mackó lett. Ahogy Lord jön hozzám simogatásért, ő is rögtön dugja a buksiját, hogy simogassam. És ami nagy csoda, már Honey is 1-1 alkalommal kérte a simogatást.

Húsos csontot és bokát főztem nekik, nagy élvezettel ették. A csontok az utolsó morzsáig eltűntek. Éjjelre tettem ki nekik 3 műanyag flakonban kutya tápot. Eljátszanak vele egy darabig. Honey nagyon ügyes, szájába veszi a flakont, oldalra fordítja, kirázza belőle az ételt, de a praclijával böködve is sikerül néhány darabot kirázni. A két fiú csak azt eszi, amit sikerül összeszedniük Honey után. Előbb-utóbb csak megtanulják ők is kiszedni, addig is próbálkoznak.

A feladatokat egyre jobban tudja a két fiú is, sőt már hajlandóak nem megenni a másik elől a ledobott falatokat. Csak az nyúlhat hozzá akinek a nevét mondom. Ehhez nagy önuralom kell a részükről.

A tanulás után próbáltam labdát dobálni nekik. Ma Honey szívesen játszott, sőt még vissza is adta jutalomfalatért. Lord 2x megfogta a labdát, de mikor kértem elszaladt vele. A továbbiakban nem érdekelte a játék. Vaszil nem hajlandó megfogni sem a kuglit, sem a labdát, sem a frizbit. Nem is értem, más kutyák oda vannak ezekért a játékokért, ők meg nem. Honey legjobban a frissen vett hosszú kolbász alakú húzós játékot szereti. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése