2014. július 8., kedd

Fárasztó a banda

Éjjel mikor kimentek a kutyák aludni, behoztam Lizát. 11-től éjjel 3-4 óráig volt bent, akkor jelezte hogy kimenne. Kiengedtem az első kertbe, nehogy Honey-val bunyó legyen. Nem sokat aludtam az éjjel, mert Lizát akár hányszor tettem át a kanapéra, mindig visszamászott az ágyamba.

Reggel nem volt vita köztük, pedig együtt ettek, de azért délelőtt Liza elől maradt, a többiek meg hátul.

Délután már Honey és Liza a legnagyobb egyetértésben játszottak.

Az esti séta két turnusban zajlott. Először a kuvaszok mentek, majd a két tacskó. Jó lenne valami rendes hely, ahol sétálhatunk. Vaszil nagyon felháborodott, mikor látta hogy nélküle megyünk el a kuvaszokkal. Azért később megvigasztalódott. Séta után a szokásos gyakorlás jól sikerült, ma a pacsi adást gyakoroltuk köszön paranccsal. Lordon kívül mindenki nagyon ügyes volt.

Szegény Vaszil nincs túl jól. Vakarózik, átfésülgettem a hegyes kefével. Rossz az emésztése, gondolom az erős gyógyszertől. A szeme viszont szépen meggyógyult, de azért még 1-2 nap kapni fogja a szemcseppet, mert antibiotikumos. Követ, most is itt fekszik a lábamnál és morog a többiekre. Liza és Honey viháncol, Lordot meg ki kellett tennem, mert nehezen viselte a fiatalok ugrabugrálást.


Lordisszimus Maximusz


Liza baba



Honey macizik






Liza és Honey már játszanak





 Vaszilij gubbaszt a lábamnál. Bekenőcsözöm a drágám. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése