2014. július 13., vasárnap

Mérsékeljük az ételadagokat

Eddig úgy etettem a kutyákat, hogy ha sok, majd meghagyják. Meg is szokták hagyni, de napközben azért elfogy, és este újra kapnak.Viszont már annyi a kutyakaki, hogy egy nap 2x kell összeszednem, pedig férjem is 1x összeszedi napközben. Így ma megnéztem melyik kutyának mennyi az adagja. A vacsorát már ennek megfelelően kapták, kis plusszal.

Lord sebe a fején sajnos nem javul, hiába kenegetem. Szerintem toklász, férjem szerint kullancs nyoma. Majd holnap kiderül remélem, ha megyünk az orvoshoz. De biztos hogy el kell altatni, mert nekem is alig enged hozzányúlni. Mikor Andrásnak mondtam hogy el kell jönnie velem, mert Lordot "el kell altatni az orvosnál" félreértette és meg volt rendülve. Hogy ő nem engedi elaltatni. Mondom neki hogy csak fél órára, nem végleg! :D

Lizát keddhez egy hétre viszik el. Liza számomra túl közvetlen kutya, mellém ül a fotelba, puszilgat, nyakamba mászik. Valakit biztos boldoggá tesz, de nekem Honey szerényebb természete jobban bejön. Ma Honey hozta a törölközőjét hogy húzzam vele. Liza is rögtön ott volt és segített húzni nagy morgások közepette. Aranyosak voltak nagyon. Vaszil is sokat játszik velük. Nagyokat birkóznak Honey-val.  Vaszil nagyon nyugodt, kedves. Lord időnként erőszakosan dugja a fejét a simogatásért. Egy határozott NEM-mel leállítható. Ha látja hogy étel van nálam, akkor meg se közelít. Tudja hogy ilyenkor nem szeretem ha zavar. Ezt a többiek is tudják, kivéve Lizát, akit alig lehet lerázni ilyenkor. Persze nem állom meg nevetés nélkül a kis tolakodó szemtelenségét. Ez nem igazán segít abban, hogy szót fogadjon.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése