2014. szeptember 17., szerda

Alig esznek a kutyák

Ma egy kis sétára vittem Honeyt, hogy ne érezze elhanyagolva magát. Eléggé húzott, legközelebb használni fogjuk a hámot.
Lordot is vittem volna, de Lord nem tudta eldönteni hogy jöjjön-e vagy sem. Amikor elindultunk nyüszített utánunk. Visszamentem érte, de mikor a pórázt rá akartam tenni, elfutott.

Este ahogy megjöttem, kimentem a kutyákhoz, mert hamar sötétedik. Boldogan szaladgáltak mellettem. Mikor Honeynak mondtam hogy "fekszik", úgy vágta hasra magát mint egy katona az őrmester parancsára. Cuki volt. Amikor kimentünk a telekre, már nem számított hogy egy marék jutalomfalat van nálam, rám se fütyültek. Hagytam időt nekik szaladgálni a szomszéd pulival, aztán elkezdtek pocokjáratokat ásni a telken. Ezt képesek lennének órákig csinálni, és teljesen besározni magukat.

Lordot sikerült becsalni, vele befejeztük a gyakorlást. Honeyt Laci zavarta be később.

A csülökkocsonyát nem ették meg. Egyébként is alig esznek. Egy kis tápot kaptak tejjel, meg nyers tojással. Holnap valami széklet higító ételt kell hogy kapjanak, mert túl sok csontot ettek mostanában. Azt hiszem rántottát sütök nekik sok zöldséggel meg sok olajjal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése