2014. szeptember 6., szombat

Kicsi Vaszilom, legyen jó gazdid!

Holnap Vaszil lehet hogy új gazdihoz kerül. Köveskálra viszem egy fiatal párhoz. Kinti-benti kutya lesz. Szomorú vagyok, hiányozni fog. Laci szerint ha lesz egy fotel, meg jó kaja nem fogunk hiányozni neki. Remélem úgy lesz.


Lord divatos új nyakörve. 

Vaszil és Honey kibelezte a macit.

Tegnap elmaradt az ivartalanítás, mert Honey tüzel. Így sajnos nem fogunk tudni elmenni 13.-án a fűzfői kutyastrand napra, meg lehet hogy 21.-én az ajkai agilitys programra sem. Ha elmennénk, a fiú kutyák túlságosan is örülnének nekünk. Honey nagyon népszerű lenne. 

Tegnap este nyers kacsa farhátat adtam a kuvaszoknak, májkrémes kenyérrel. Vaszil csak egy kicsi kacsát kapott, és a májkrémesből többet, nehogy ártson az allergiájának. Hát nem nagyon jött be nekik, pedig régebben többször is kaptak már. Aztán Honey rám morgott mikor közel mentem, Lord meg elvette Honey kacsáját. Visszavettem tőle. Lord sokkal jól neveltebb mint Honey. Persze Honey még kölyök. 

Már Honeyt is elengedem a telken. A szomszéd pulival futkosnak le-föl a kerítés mellett. Minimum 100 méter, és vissza elég emelkedős is. Lord nagyon bírja, fut mint egy nyuszi. Honey is boldogan nyargal. Ahogy vége a kerítésnek megállnak, és a puli meg Lord bőszen ugatnak egy sort, majd folytatják a futást. Legközelebb megpróbálom lefényképezni őket. Gyönyörűek ahogy szaladnak. Vaszil is fut ilyenkor egy keveset, de az ugatásból ő is bőven kiveszi a részét. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése