2014. szeptember 21., vasárnap

Asi barátkozik velünk

Elsétáltunk ma Márkó felé. A kutyák nagy örömmel jöttek. Fele úton eleredt az eső, így visszamentünk a faluba. Addig nagyon szépen jöttek, de Lord az ugató kutyákat nem tudta figyelmen kívül hagyni. Rohant a kerítéshez, rángatta a pórázát. Egyszerűen elengedtem a pórázt és otthagytam. Ijedten futott utánam. Rögtön láb mellé állt. Jó lecke volt neki.

Este a lakásban játszottunk mert esett. Leültettem őket, és a másik helyiségben eldobáltam egy csomó parizert. Aztán hívtam őket, és keresd paranccsal összeszedték. Asi nem jött le játszani. Felmentünk hogy ő is játsszon. Nagyon tetszett neki is.

Együtt vacsiztak. Asi már visszaszól ha rámorognak vagy ráugatnak. Hatalmas erős fogai vannak, igazi harci kutya. De szerencsére szelíd és kedves. Nagyon szereti ha simogatjuk. Úgy tűnik volt olyan gazdija aki az ágyába is beengedte, mert többször is megpróbált az ágyamba menni. Most ő az új kanapékirály. Itt trónol egész nap, csak evés és séta kedvéért hajlandó elhagyni a kanapét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése