2014. szeptember 22., hétfő

Honey főnökösködik Asival

Reggel Honey aki sosem volt nagyevő, úgy gondolta, hogy Asi étele is őt illeti, az erősebb jogán. Befalta a sajátját, majd elzavarta Asit és elkezdte enni az ételét. Odamentem és eltoltam a lábammal ahogy felé mentem. Megkerült és újra enni kezdett. Rászóltam, ő meg a fogsorát mutogatta nekem. Lekaptam a papucsom. Honey erre kis nyüszítéssel felugrott a fotelra, és ártatlan képpel nézett rám. Örülök, nem kellett megtanulnom morogni meg vicsorogni, hogy szót értsek Honey-val.
Lord látta a rosszalkodást, gondolta akkor ő is próbálkozik. Nem akart kimenni. Neki elég megmutatni a pórázt, már megy is kifelé.

Délután elvittük a dokihoz Asit. Az első farkaskörme gyulladt, ki van csavarodva, és a hátsó kettőt is le kell venni. Holnap negyed 6-ra visszük vissza, nem is reggelizhet mert elaltatják a műtéthez.

Este futottunk egyet a telken. A második szomszéd ránk szólt, hogy kint vannak a kutyák. Mondtam neki hogy tudom, én engedtem ki őket. Nem tetszett neki. Semmi köze hozzá, be van kerítve a telke, nem is tudnának odamenni hozzá. Az ő kutyája éveken át a mi telkünkre járt kakilni, amíg Laci rá nem szólt a gazdira.

Asi mackó nagyon félénk és bánatosnak tűnik. Nyüszög, panaszkodik. Most is úgy kellett egy falattal felcsalogatnom. Tegnap meg még az ágyamra is fel akart feküdni. Szerintem Honey ijesztgeti, meg hiányzik neki az Ilona is. De csak vissza kellene morognia, Honey a nagy bátor nyuszi azonnal békén hagyná. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése