2014. szeptember 14., vasárnap

Honey megharapott

Honey bejött az esőről és a fotelomban heverészett. Vasziltól látta, gondolta akkor neki is szabad. Le akartam ülni, szóltam neki hogy menjen innen. Nem mozdult. Leültem mellé, elfértem. Egy fél órát ültünk ott ketten, mikor eszembe jutott hogy tegnap Lord megkapta a bolhairtó cseppeket. Honeyra is ráteszem. Ahogy húzom szét a szőrét Honey vicsorogni kezdett. Azt hitte valami szörnyűséget tervezek vele bosszúból hogy a fotelomba ült. Nyugtattam hogy nem kell félni, de nem bízik bennem. Nem értem ezt a bizalmatlanságot a részéről. Az ideiglenesen nálunk állomásozó kutyák pár nap után teljes biztonságban érezték magukat velem, ahogy Lord is. Nem hagytam abba Honey szőrének piszkálását, erre megharapott. Csak egy karcolás, már alig látszik. A papucsommal jól rávágtam a fenekére ahogy kifelé futott. Kimenekült a teraszra, ott tettem rá a cseppeket. Ott már nem félt. Fura ez a kutya.

Lord fél az égdörgéstől. Ahányszor van egy kis dörrenés, Lord már bújik is hozzám. Ma bőven volt mitől félni szegénynek.

Honey már megint elszemtelenedett a kimenésnél. Boldogan nyargalászik a telken, de nem jön vissza csak sokadik hívásra. Holnaptól megint pórázzal megy ki.

Ma megmértük Honeyt és 37 kg volt. Vagy most, vagy az előző méréseknél nagyon félrenézhettünk valamit, mert azt hittem Honey már 50 kg körül jár. Honey jó húsban van, és már nem kisebb Lordnál, csak egy csöppet karcsúbb. És a lábai sem annyira oszlopszerűek. Ha elmegyünk az állatorvoshoz ivartalanításra, megmérem ott a pontos mérlegen Honeyt. Itthon csak úgy lehet megmérni, hogy András felemeli, és fellép vele a mérlegre. Lordot is így szoktuk mérni, csak ő ijedtében ilyenkor mindig lepisili Andrást. Így őt inkább békén hagyjuk.

Ma parafinolajat kapott Lord, mert alig vacsorázott. Valószínűleg tele vannak a belei szorulás miatt. Brigi kutyánknak is ilyen problémái voltak öreg korában. Reméljük meg lesz a hatása, ezért ma éjjel Lord kint alszik. Remélem nem fog dörögni az ég. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése