2014. szeptember 25., csütörtök

Gyönyörű mosolygós Micike gazdit keres!

Ma kaptuk ezt a szép kis csöppséget. Mielőbb szerető gazdira vár. 6 éves ivartalanított kislány. Igazi mosolygós kis mackó. Nagyon élénk, kíváncsi.




Micike rendesen körülnéz. Minden érdekli.

Lord a lábamnál, Micike méregeti, hogy ki lehet ez az óriás. 

Micimosoly!

Ma sokára értem haza. Micikét kivittem pisilni, de nem kellett neki. Ölbe vettem Micit és beengedtem a bandát. Micike félt, így kivittem a teraszra a fotelba és csak Honey-val engedtem össze. Rendesen viselkedett mindegyik, megszaglászták egymást. Közben Asi is kijött, nem volt probléma.

Jutalomfalat osztás következett, a 4 kutya együtt volt a konyhában. Honey, Mici és Asi is hajlandó volt leülni egy-egy falatért. A "lábhoz" megy Lordnak is, Asi most tanulja.
Kiosztottam az ételt, Micike ott tipródott és izgult Asival együtt, hogy mielőbb ehessen. A két kuvasz nem érdeklődik annyira az étel után. Megették, majd Honey megint odaszemtelenkedett Asi ételéhez, és elzavarta Asit. Kimentem és összeszidtam.
Rizses csirkemájat kapta, imádták. Micike végzett elsőként. Kiosztottam még egy kis tápot, ha valaki még éhes, azt is megeszi. Micike nem ette meg, Asi igen. A kuvaszok nem.
Lord behozta a kis műanyag flakonját, amibe tápot szoktam tenni hogy eljátszanak, míg kirázogatják belőle. Mindegyik kutya szereti ezt a játékot.  Tettem bele Lordnak, de ott hagyta.
Kimenetünk egyet futni a 4 kutyával. Először nagyon ügyesek voltak, majd Lord és Asi zaklatni kezdte Micikét. Mici a kocsi alá bújt, én meg papuccsal rávágtam a fenekére a két csibésznek. Lordnak és Asinak is először kellett ilyen szigorhoz folyamodni, de megértették.
Itt bent Asi megint az ágyamra mászott néhányszor, és hiába szóltam rá. Meg kellett mutatnom neki a papucsom, hogy leszálljon az ágyamról. Kezd csibészkedni a drágám.
Honey-val viszont már nagy örömmel játszanak, és már nem is nyafizik Asi egyáltalán. Nagyon örülök neki. Szombaton jönnek érte, nehéz lesz odaadni.

András duzzog, mert minden kutya örökbe adása megviseli. Megtartaná az összeset, de ő is tudja hogy nem lehet. Mikor Asit meglátta, azt mondta hogy mindig is ilyen kutyát szeretett volna. Sajnálom szegényt, de bele kell törődnie. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése