2014. szeptember 11., csütörtök

Honey bent aludt

Tegnap átmentem az egyik szomszédhoz. A két kuvasz nyüszített a kerítésnél. Mi az hogy nélkülük megyek? Ők is jönni akarnak!

Éjjel Honey bent aludt, Lord nem. Most ő akart bejönni. Hajnali négykor felébresztett. Én balek fel is keltem, azt hittem pisilnie kell. Nem kellett, csak a korai járókelőket kellett sürgősen megugatnia.

Ma egész nap zuhogott. A kutyák a teraszon töltötték a napot. Lord azért szaladgált is a kertben, mert csupa víz volt mikor hazaértem.

Behoztam őket, és az esti játék, tanulás itt bent zajlott. Lord már egész tökéletesen tudja a lábhoz parancsot. A keresd parancsot gyakoroltuk a lakásban. Ez a "maraddal" kezdődik, várniuk kell míg eldugom a dolgokat. Honey tudja, Lordnak most kezd leesni a dolog. Először jutalomfalatokat dugtam el, majd Honey maciját. Honey sokkal ügyesebb volt mint Lord. A maci keresésben Lord nem is vett részt, hozzám bújva várta míg Honey megkeresi a játékot. Benti játékokat kell kitalálni, a keresés jó a szellemi lefárasztásra, de fizikai igénybevételre is szükség lesz.

Pár napja kutyatápot ettek, de ma egy kis frankfurti levest kaptak, meg májkrémes kenyeret. Jól megtömték a pocit, nagyon szeretik a májkrémes kenyeret, jó vastag májkrémmel. Holnapra hatalmas sertéscsontokat főztem, a levében meg tarhonyát, kis kukoricával.

Lord a lábamnál alszik, lehet hogy éjjelre is bent akar maradni. Honeyt meg majd meglátjuk. Jobban szeretem ha kimegy, mert túl nagy a mozgásigénye egy egész éjszakai egy helyben maradáshoz. Meg akkor ki ugatná meg reggel a koránkelőket?   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése