2014. szeptember 6., szombat

Honeyt holnap ivartalanítják

2014.09.04.-i poszt. Véletlen a piszkozatok között ragadt, így megelőzte a szekér a lovat.

Délután elmentünk az állatorvoshoz. András hozni akarta a két kuvaszt is. Nem volt jó ötlet, mert Lord minden kerítés mögül ugató kutyát megugat. Hosszú út volt. Lordnak még a nyakörvén lévő pórázcsatlakozó is megadta magát, akkorákat rántott rajtam. Mikor visszafelé jöttünk már hajlandó volt viselkedni, és nagy önuralommal jött el az ugató kutyák mellett. Meg kellene ismételni párszor hogy gyakorolja, de nem egy élmény ezt csinálni. Remélem lesz kerékpárút az új nyolcas úton, és lehet majd arra normálisan sétáltatni a kutyákat.
Vaszil macika megkapta a veszettség elleni oltást. A kombit 2 hét múlva kapja meg. Nagyon ügyesen tűrte. Feltettem az asztalra, nem akarta engedni, majd le akart ugrani. De végül hagyta magát. Az orvos meg is dicsérte hogy milyen jó állapotban lévő kutya. Azért van neki itt-ott szőrhiánya a vakarózás miatt, vagy ki tudja miért. Bekenegetem mikor látom hogy vakarja.
Honeyt holnap ivartalanítják.

Az esti játéknál kimentünk a telekre. Megláttak egy kismacskát és megkergették. Honey futott elől. Rákiabáltam hogy hagyja békén, erre lelassított, de csak annyira hogy a macska felszaladhasson a kerítésre. Szegény állat, jól ráijesztettek ezek a nagy nyuszik. De azért örültem, mert láttam hogy nem bántják. Előző kutyánk, Brigi a macskák háta mögé szokott lopózni és az orrával böködni őket, hogy fussál! Ha futott a macska kergette, ha nem futott, ott hagyta.

Lord és Honey hatalmasat futott a telken. A szomszéd pulival a kerítés két oldalán vágtattak a hosszú területen párszor oda-vissza. A puli végig ugatott. Néha Lord és Vaszil is rákezdte, de próbálom őket lebeszélni róla. Vaszil is szaladt, de sokkal kevesebbet, mint a kuvaszok. Lord bőszen ugatta a pulit, de mikor odament a szomszéd 1,5 év körüli totyogós kislánya, a két kutya félrevonult egymásra ugatni. Figyeltem hogy Lord hogy viszonyul a babához. Nem hagyta abba az ugatást, de nem ugatott a gyerek felé. Többször is hívtam őket míg kint voltunk, és aki odajött, jutalmat kapott. Vaszil alig tágított mellőlem, Lord néha odajött, de Honey csak akkor mikor már be kellett jönni.

Vaszilnak rendben van az este 11-kor és reggel 8-kor pisilés. Így nincs gond a bepisiléssel. Felszólításra ügyesen pisil.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése