2014. szeptember 2., kedd

Okos kis Honey

Kis Vaszilt reggel-este kiviszem pisilni. Nincs mindig kedve, ma este is úgy kellett kihúzni a hámjánál fogva. Mégis szépen pisilt. Így szobatisztán kihúzzuk a telet. Nem szívesen tenném ki, nagyon szeret bent lenni.

Lord és Honey ma míg szedret szedtem ásott egy gödröt. Feketén jöttek be.A fiúk viccelődtek rajtuk. Vizes ruhával áttörölgettem őket, de Lord menekült és koszos maradt. Később újra áttörölgettem a fejét, mancsát. Akkor már szépen tűrte. Ebben a rossz időben kénytelen lesz beletörődni a tisztálkodásba.

Ma már kicsit Honeyt is elengedtem a telken. Rendes volt, visszajött hívásra. Jó lenne ha nem kellene használni a 15 méteres pórázt, mert Honey lekaszálja vele a kertem.

Véletlenül kiengedtem a kutyákat nyitott kapunál. Csak Lord szaladt ki, de hamar visszajött. Később Honey is átment a szomszédba, de lábhoz parancsra visszajött. Ezt a parancsot már Vaszil is ismeri, Lorddal is gyakoroljuk. A keresd parancs Lord kedvence, ilyenkor ő fut elsőnek keresni a jutalomfalatokat. A marad parancs még húzós, Honey megcsinálná, de a 2 másik kutya miatt rájuk kell csuknom a teraszt, míg elrejtem a keresnivalót. Azért még majd gyakoroljuk, mert jó lenne ha tudnák.

Honey újra labdázik és elég sokat. Nagyon örülök, mert egy ideje nem volt játékos. Ma még a maciját is tolta a képünkbe, hogy fogjuk meg és húzzuk. Ez a kedvenc játéka. Lord és Vaszil nem játszik semmivel, a labda sem érdekli őket. Vaszil Honey-val azért szokott játszani, ha Honey nagyon akarja. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése