2014. szeptember 20., szombat

Asi mi a neved?

Asi nem hallgat a nevére. Bohóckodtunk és mindenféle néven szólítottuk, hogy melyikre hallgat? A Fasírtra odanézett. A fiúk nagyon megkedvelték. Persze én is, de sok munka lesz vele. Semmit sem tud, még a saját nevét sem. Nem ül le, nem jön oda ha hívom. Az előbb kértem hogy a fotelomból menjen át a kutyakanapéra, de nem értette, hiába mutogattam. Áthúztam a nyakörvénél fogva. Jól áll neki Honey bordó nyakörve. Az esti játékra viszont odajön, figyel és tanul. A lábhoz már alakul, odajön a jutalomfalatért a lábamhoz. És nagyon szelíd is. Lacit, Andrást nagyon bírja, követi őket. Néha sírdogál. Halkan nyüszít mint egy kisgyerek, aki hazavágyik. De szerintem valami fizikai fájdalom lehet az ok. A 3 éve történt ivartalanítás varratai benne vannak a hasában, az egyik farkaskörme gyulladt és duzzadt. Hétfőn meglátogatjuk az orvost. Oltási könyvet nem kaptam, lehet hogy oltása is hiányzik. Nem szeretném ha megfertőzné valamivel a kuvaszokat. Legközelebb sokkal körültekintőbb leszek, mielőtt egy kutyát idefogadok. Honey még kölyök, Lord meg öreg. Veszélyes lenne számukra egy fertőzés. De még bolhát sem akarok, elvégre bejöhetnek a lakásba, még csak az kéne, hogy bolhák ugráljanak a lakásomban.

Ma nagyot sétáltunk. Laci vitte Asit, én a 2 kuvaszt. Honeyre ráadtam a hámot, nagyon bevált. Kényelmesen mentünk, nem húztak a kutyák.




Jobban mondva a kuvaszok nem húztak!




Két szépségemmel



Fagyizunk


Lord szájában egy pillanat alatt eltűnt a fagyi. Aztán Honeyét is megette szalvétástul.


Asinak is ízlett.


Honeynek ez a túrós ízű nem jött be.


Megehetem a te fagyid is? Lord kinézi a szánkból a fagyit. 









Honey az elején támadta Asit, de már kezd megbarátkozni vele. Azért mikor ebédeltünk, és a két kuvasz a kövön elnyúlva nézte hogy eszünk, szegény Asi is be akart jönni. Honey ráugatott, Asi kimenekült. Vacsi osztáskor viszont Asi mindenki ételét ki akarta sajátítani. A vita elkerülése érdekében Asit a nyakörvénél fogva elhúztam a tányéroktól. Lord semmi ellenállást nem mutatott arra, hogy Asi a tányérjából akar enni, Honey viszont erősen ellenezte a dolgot. Végül sikerült Asi ételét is felszolgálni. Először evett mindhárom kutya együtt. Lassan összeszoknak.

Drága kis Vaszilról csupa jó hírt kaptam. Jól érzi magát az  új gazdinál, szeretik és ő is szereti őket. Nagyon örülök neki, mert folyton aggódtam érte. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése