2014. szeptember 8., hétfő

Néhány új kép



András nincs jól. Honey néhány képen nyalással vigasztalgatta. De mért pont az én ágyamon?








Le akartam fényképezni a kuvaszok vágtatását a kerítés mellett a szomszéd pulival. Nem lettek túl jó képek. Holnap újrapróbálom.

Tegnap mikor Vaszilt elvittük az új gazdihoz, nagyon szomorúak voltunk Andrással . Nekem Ali, Andrásnak meg Liza hiányzik még mindig, most meg már Vaszil macika is. Először aludtam nélküle jó ideje. András mondta hogy ne legyen több mentett kutya. Nehéz tőlük megválni. Na jó, csak akkor ha altatás elől kell menteni-mondta András. Szóval meglátjuk. De minél tovább van itt egy kutya, annál nehezebb tovább adni. Egyelőre nem szólok senkinek, de ha hívnak, jöhet kutya. Laci szerint biztosan a héten már kapunk egy óriási kutyát. Nem baj, legalább jobban ellesznek a kuvaszokkal. 

Honey megint elszemtelenedett, hogy 1-2 alkalommal kimehetett póráz nélkül. Ma már utána kellett mennem a nyakörvvel meg pórázzal. Kis csirkefogó, még nagyon fiatal. Időnként Lord is süketnek tetteti magát. Bezzeg ha azt kérdezem "Ki kér pogácsát?" azt azonnal meghallják.  

Most hogy nincs Vaszil, hirtelen visszaesett az étvágyuk. Ma a vacsorát meg sem nézték. Úgy kellett őket hívogatni enni. Azt hiszem a reggelit kihagyjuk. Vaszil mindig vadul toporgott és izgult ételosztáskor. Remélem a drágám most is finom falatokkal a pocijában fekszik le aludni este. Írtam az új gazdinak de még nem kaptam választ. Remélem jól érzi magát az új gazdinál. Ha nem szokik meg, elmegyek érte. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése